Usch, ligger i sängen och hostar och har mig med en go huvudvärk ovanpå det. Fick tagit mig en ipren förut så det känns lite bättre just nu iallafall. Har även börjar knarka halstabletter så förhoppningsvis lindrar det halsen någorlunda. Det blir att vara hemma ifrån skolan imorgon med, men hoppas på att vara någorlunda frisk framåt fredag och helgen då jag har planer. Men är jag inte frisk så blir det inget med det, vilket skulle vara väldigt tråkigt.. Men fokuserar på att bli frisk just nu iallafall. Det enda jag har ätit idag har varit frukost, ett äpple och choklad, så måste verkligen försöka få i mig något under kvällen och äta på bra på morgondagen. Det känns som att mat är den bästa medicinen och det är verkligen det jag behöver just nu. 
Ligger kvar i sängen ett tag till och sitter i skype med Amanda och Sofia. Dock har båda mystiskt försvunnit så just nu är det bara jag kvar, haha. Men men, de kommer nog snart tillbaka! Vi hörs imorgon!
 
Sötnosarna låg uppradade i mitt knä förut. Så himla mysigt + att de värmde mig, hihi. 

  2 kommentarer på "Onsdag kväll"


Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

ELISA FRÖJD



17 år gammal. Bosatt på en ö på västkusten vid namn Orust. Trivs bra med en kamera i handen och är just nu inne på mitt andra år på gymnasiet där jag går media. Älskar djur, te och varma sommardagar. Välkommen hit.



arkiv


· Maj 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februari 2014 · Januari 2014 · December 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013


kategorier


· Allmänt · Fotografi · Inspiration · Om mig · Outfit


länkar


· Blogg med Sofia · Instagram · Tumblr


design







Denna bloggen är personliga yttringar från utgivare av bloggen. Allt bruk av bilder, text eller video från bloggen måste avtalas med bloggens ansvariga utgivare.
Bloggen ligger på
blogg.no och annonser på bloggen säljes av Mediahuset Nettavisen. Ansvarig redaktör för Mediahuset Nettavisen är Gunnar Stavrum.