Ja, jag är urusel på att hålla det jag säger gällande bloggen. Förlåt så mycket för det. De senaste dagarna har varit så himla lugna och sköna men även lite problematiska för min del. På självaste Valborg, precis innan vi skulle åka vidare från Iselin så blev mitt klumpiga jag sjuk.. Herregud vilken kväll alltså, allvarligt talat. Hade det hur trevligt som helst hos henne där vi bara umgicks, lyssnade på musik, spelade, åt och drack gott tillsammans osv. MEN såklart att något dåligt skulle hända och att det skulle hända just mig.. Fick världens feber, frös som en gris och hade magont. Usch usch usch. Det slutade med att jag fick stanna kvar hemma hos Iselin menas de andra drog ut själva, haha. Men men, så kan det gå! Det löste sig bra till slut ändå och nu känner jag mig någorlunda frisk igen, tack och lov. Har verkligen haft otur gällande sjukdomar och liknande det senaste. 

Igår hade pappa anordnat fest här hemma som alla hans kompisar kom på och även några av mina också. Hela kvällen var jättetrevlig och jag kunde somna gott sedan trots allt oväsen som var precis utanför dörren, haha. Vi grillade, pratade hela kvällen, spelade musikquiz och lyssnade på massor av musik. Gick upp någon gång vid 11 idag då det vankades bacon, äggröra och en underbar smoothie till frukost tillsammans med mina föräldrar och min käre morbror som sov över ifrån igår. Om en stund bär det av in till stan för att övningsköra lite. Wish me luck!
 
Har inga bilder att matcha inlägget med alls, haha, men vill visa hur fint det har varit här hos oss de senaste dagarna! 

  0 kommentarer på "Söndag igen"


Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

ELISA FRÖJD



17 år gammal. Bosatt på en ö på västkusten vid namn Orust. Trivs bra med en kamera i handen och är just nu inne på mitt andra år på gymnasiet där jag går media. Älskar djur, te och varma sommardagar. Välkommen hit.



arkiv


· Maj 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februari 2014 · Januari 2014 · December 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013


kategorier


· Allmänt · Fotografi · Inspiration · Om mig · Outfit


länkar


· Blogg med Sofia · Instagram · Tumblr


design







Denna bloggen är personliga yttringar från utgivare av bloggen. Allt bruk av bilder, text eller video från bloggen måste avtalas med bloggens ansvariga utgivare.
Bloggen ligger på
blogg.no och annonser på bloggen säljes av Mediahuset Nettavisen. Ansvarig redaktör för Mediahuset Nettavisen är Gunnar Stavrum.