Gissa vad jag lyckas med att göra en fin fredag som denna? Spendera eftermiddagen på akuten. Vurpade med moppen för första gången imorse och tyvärr tog min fot en rejäl smäll.. Till en början var det inte så farligt. Det gjorde lite småont men jag kunde gå på foten utan problem, men under dagen blev det bara värre och värre. I och med att jag belastade den hela dagen i skolan så blev det värre än innan och foten hade svullnat upp rejält. Gick tidigare från lektionen och åkte raka vägen till sjukhuset där det till slut visade sig att jag hade fått en kraftig stukning. Så nu hoppar jag runt på kryckor här hemma så gott det går och kommer att göra det ett tag framöver. Förhoppningsvis lägger sig svullnaden inom några dagar så att jag kan börja gå på foten igen. Och inte nog med det! Såklart att allt detta skulle hemma just på den dag som mina föräldrar har åkt utomlands och jag är ensam hemma.. Har liksom ansvaret för hela huset och alla mina djur osv och det är inte det bästa när man hoppar runt på kryckor och knappt kan gå.. Men men, får helt enkelt göra det bästa av situationen och göra mitt bästa så gott det går. Som tur är har jag världens goaste grannar som kommer hjälpa mig hela veckan framöver. Är så otroligt tacksam för det!
 
Sittandes i rullstol med en rejält svullen fot + mina nya hjälpmedel framöver.

  0 kommentarer på "Och jag lyckas igen.."


Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

ELISA FRÖJD



17 år gammal. Bosatt på en ö på västkusten vid namn Orust. Trivs bra med en kamera i handen och är just nu inne på mitt andra år på gymnasiet där jag går media. Älskar djur, te och varma sommardagar. Välkommen hit.



arkiv


· Maj 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februari 2014 · Januari 2014 · December 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013


kategorier


· Allmänt · Fotografi · Inspiration · Om mig · Outfit


länkar


· Blogg med Sofia · Instagram · Tumblr


design







Denna bloggen är personliga yttringar från utgivare av bloggen. Allt bruk av bilder, text eller video från bloggen måste avtalas med bloggens ansvariga utgivare.
Bloggen ligger på
blogg.no och annonser på bloggen säljes av Mediahuset Nettavisen. Ansvarig redaktör för Mediahuset Nettavisen är Gunnar Stavrum.