Hej på er! Idag var det en kort dag för mig som gällde, hur skönt som helst! Började klockan 9 och slutade i princip redan efter 10. Hade en redovisning nästan direkt på morgonen med Amanda och Natasha och det gick faktiskt riktigt bra! Vi gjorde det dock inte inför hela klassen utan bara för läraren tack vare mig som är lite feg utav mig, haha. Efter det gick vi ner till torget där Jimmie Åkesson stod och håll tal och herregud vilken demonstration det var! Så stolt över de som ställde upp! Känns verkligen roligt att folk väljer att ta ställning och demonstrera emot Sverigedemokraterna och självaste Jimmie själv. Åkte hem vid 12 efter lunchen och snart bär det iväg igen för att fotografera till ett projekt i skolan. Wish me luck med både fotografering och väder! 
 

  0 kommentarer på "Onsdag"


Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

ELISA FRÖJD



17 år gammal. Bosatt på en ö på västkusten vid namn Orust. Trivs bra med en kamera i handen och är just nu inne på mitt andra år på gymnasiet där jag går media. Älskar djur, te och varma sommardagar. Välkommen hit.



arkiv


· Maj 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februari 2014 · Januari 2014 · December 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013


kategorier


· Allmänt · Fotografi · Inspiration · Om mig · Outfit


länkar


· Blogg med Sofia · Instagram · Tumblr


design







Denna bloggen är personliga yttringar från utgivare av bloggen. Allt bruk av bilder, text eller video från bloggen måste avtalas med bloggens ansvariga utgivare.
Bloggen ligger på
blogg.no och annonser på bloggen säljes av Mediahuset Nettavisen. Ansvarig redaktör för Mediahuset Nettavisen är Gunnar Stavrum.