Hej! Nu var det några dagar sedan igen som jag skrev. Har fokuserat väldigt mycket på att försöka bli frisk i foten och har pluggat en del på dagarna. Har ju som sagt även hela huset för mig själv tills på lördag så har tagit hand om det. Spelade så hög musik som jag bara kunde igår, passade verkligen på när mina föräldrar inte är hemma, haha! Idag har det varit världens underbaraste sommarväder och imorgon ska det bli ännu varmare, herregud! Ska bli upp mot 27 grader så det blir på med shortsen och sedan raka vägen till skolan. Idag gick jag klädd i kjol, så himla skönt! Var varmt redan på morgonen så det var nog det bästa beslutet jag kunde göra idag! Efter skolan följde Amanda med mig hem och hon ska stanna här tills imorgon, supermysigt! ♡ Vi stekte pannkakor i mängder förut och nu sitter vi bara och tar det lugnt på rummet och pratar. Trots att vi är superbra kompisar så är det här faktiskt första gången som hon är hemma hos mig, haha. Det var på tiden kan man säga! Vi hörs!
 

  0 kommentarer på "Härligaste vädret på länge!"


Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

ELISA FRÖJD



17 år gammal. Bosatt på en ö på västkusten vid namn Orust. Trivs bra med en kamera i handen och är just nu inne på mitt andra år på gymnasiet där jag går media. Älskar djur, te och varma sommardagar. Välkommen hit.



arkiv


· Maj 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februari 2014 · Januari 2014 · December 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013


kategorier


· Allmänt · Fotografi · Inspiration · Om mig · Outfit


länkar


· Blogg med Sofia · Instagram · Tumblr


design







Denna bloggen är personliga yttringar från utgivare av bloggen. Allt bruk av bilder, text eller video från bloggen måste avtalas med bloggens ansvariga utgivare.
Bloggen ligger på
blogg.no och annonser på bloggen säljes av Mediahuset Nettavisen. Ansvarig redaktör för Mediahuset Nettavisen är Gunnar Stavrum.