Gud, förra veckan var som bortblåst, bokstavligt talat. Det har verkligen blåst konstant i en vecka eller två nu. Dock har vi ju haft det fint med sol som lyst över hela landet så det har ju verkligen varit kanon. Ovanpå det så var jag bara i skolan två dagar förra veckan och det kändes som att jag hade helg i princip hela veckan. 
Iallafall, idag är det måndag igen och just nu är det svenska som gäller. Har även världens längsta håltimme inklusive lunch så det känns väl lite sådär att jag inte var hemma ifrån skolan idag istället för att behöva vänta på nästa lektion i mer än 3 timmar. Men men, vi underhåller oss här och kanske tar och käkar pizza, mums! Efter skolan bär det av hemåt och bara ta det lugnt. Kanske tar och redigerar lite bilder inför nästa fotolektion, annars inget större. Har lust att gå ut och springa, men tar nog och väntar med det tills jag är helt fri från förkylningen. Skulle tippa på att vara helt och hållet frisk under denna veckan, wiho!
 
                                 Hälsningar från oss denna måndagsmorgon! Vi hörs senare!

  0 kommentarer på "Monday, here we go again"


Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

ELISA FRÖJD



17 år gammal. Bosatt på en ö på västkusten vid namn Orust. Trivs bra med en kamera i handen och är just nu inne på mitt andra år på gymnasiet där jag går media. Älskar djur, te och varma sommardagar. Välkommen hit.



arkiv


· Maj 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februari 2014 · Januari 2014 · December 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013


kategorier


· Allmänt · Fotografi · Inspiration · Om mig · Outfit


länkar


· Blogg med Sofia · Instagram · Tumblr


design







Denna bloggen är personliga yttringar från utgivare av bloggen. Allt bruk av bilder, text eller video från bloggen måste avtalas med bloggens ansvariga utgivare.
Bloggen ligger på
blogg.no och annonser på bloggen säljes av Mediahuset Nettavisen. Ansvarig redaktör för Mediahuset Nettavisen är Gunnar Stavrum.