Efter att ha haft en riktigt härlig och rolig helg har jag äntligen tid för att blogga lite. Hade tänkt att göra det igår kväll efter att jag kommit hem, men jag var helt slut och gick faktiskt och la mig i 2 timmar. Riktigt skönt att få vila ut och sova länge idag. Men iallafall. I fredags var det konsert där vi fotograferade och filmade. Kändes att det gick hyfsat bra, men var dock lite okoncentrerad och allt gick så fort, men jag bara hoppas på att jag fick några bra bilder iallafall. Efter det käkade vi pizza innan vi drog på våran klassfest! Vi var inte särskilt taggade under konserten, men när vi väl hade fått i oss mat och kommit dit så tyckte vi att det skulle bli riktigt roligt, och det blev det också! Hade verkligen en superrolig kväll/natt med min härliga klass och det känns så kul att vi har kommit varandra närmre under tvåan och att vi kan göra sånt här utanför skolan tillsammans. Det kändes inte som att vi alltid kunde göra det i ettan, men nu är det mycket bättre och det känns jättebra. Kom hem på eftermiddagen igår och var som sagt helt slut. Vi sov över hos Andreas där jag, Robin och Tobbe sov tillsammans i en 90-säng, vilket blev väldigt trångt, haha. Amanda, Natasha, Andreas och Sebbe delade på en 1.20 säng, vilket också var riktigt trångt för alla, haha. Ingen sov speciellt bra och så vaknade alla vid typ 8 och vi gick i princip upp då bara en liten stund senare. Vi tog det lugnt ett tag hos Andreas och sedan drog vi och käkade innan vi åkte hem. Sov ut ordentligt idag som sagt och tog mig en promenad i solskenet förut. Nu har det dock mulnat på igen vilket suger. Hoppas att solen hinner komma tillbaka imorgon. Har verkligen världens vårkänslor nu! Ska inte göra så mycket idag förutom att duscha och kanske städa lite på rummet. Blev ett riktigt långt inlägg, men aja, haha. Jag hoppas att ni har haft en bra helg så hörs vi senare! Kram!
 
Här kommer lite bilder ifrån fredagen och lördagen:
Det blev en hel del bilder och minnen ifrån helgen och jag ser verkligen fram emot nästa gång! 

  0 kommentarer på "Helgen"


Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

ELISA FRÖJD



17 år gammal. Bosatt på en ö på västkusten vid namn Orust. Trivs bra med en kamera i handen och är just nu inne på mitt andra år på gymnasiet där jag går media. Älskar djur, te och varma sommardagar. Välkommen hit.



arkiv


· Maj 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februari 2014 · Januari 2014 · December 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013


kategorier


· Allmänt · Fotografi · Inspiration · Om mig · Outfit


länkar


· Blogg med Sofia · Instagram · Tumblr


design







Denna bloggen är personliga yttringar från utgivare av bloggen. Allt bruk av bilder, text eller video från bloggen måste avtalas med bloggens ansvariga utgivare.
Bloggen ligger på
blogg.no och annonser på bloggen säljes av Mediahuset Nettavisen. Ansvarig redaktör för Mediahuset Nettavisen är Gunnar Stavrum.