Vilken jäkla bra måndag det har varit! Måndagar brukar alltid vara sämst, när man är trött efter helgen och har tråkiga lektioner osv. Men den har faktiskt varit kanon! Som många utav er inte vet så är jag med i grupp på skolan som heter antimobbnings-gruppen. Det säger sig själv vad det är för något och vi vill alltså förhindra att mobbning ska förekomma. Vi har iallafall gått ut till alla klasser idag och presenterat oss och berättat lite om vårat arbete, och det har varit jätteroligt och det har gått riktigt bra! Jag som vanligtvis har jättesvårt att prata inför andra hade det faktiskt väldigt enkelt för mig, tack vare Iselin vid min sida! Awesome!! 
 
Just nu sitter jag iallafall hos Sofia och måndagen fortsätter. Åker nog hem lite senare ikväll och går nog och lägger mig rätt fort efter att jag kommit hem. Ska upp tidigt imorgon så tänker passa på att sova lite längre när jag väl kan. Vi hörs senare! 
 
Iselin & jag! ^^
Flingor, omnomnom.

  0 kommentarer på "Vilken bra måndag!"


Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

ELISA FRÖJD



17 år gammal. Bosatt på en ö på västkusten vid namn Orust. Trivs bra med en kamera i handen och är just nu inne på mitt andra år på gymnasiet där jag går media. Älskar djur, te och varma sommardagar. Välkommen hit.



arkiv


· Maj 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februari 2014 · Januari 2014 · December 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013


kategorier


· Allmänt · Fotografi · Inspiration · Om mig · Outfit


länkar


· Blogg med Sofia · Instagram · Tumblr


design







Denna bloggen är personliga yttringar från utgivare av bloggen. Allt bruk av bilder, text eller video från bloggen måste avtalas med bloggens ansvariga utgivare.
Bloggen ligger på
blogg.no och annonser på bloggen säljes av Mediahuset Nettavisen. Ansvarig redaktör för Mediahuset Nettavisen är Gunnar Stavrum.