Började dagen med att försova mig, wiho! Orkade verkligen inte gå upp ur sängen så istället låg jag och snoozade i 45 minuter vilket gjorde att jag till slut sprang runt fram och tillbaka och inte hittade de saker som jag skulle ha. Dock är detta standard för mig numera så jag är van vid att ha en liten morgonstress innan skolan, haha. 
Skulle egentligen ha suttit mig med läxan för typ 2 timmar sedan, men nej, det har jag då inte gjort.. Har ingen ork till det överhuvudtaget, men om en stund får jag la ta och börja ändå. Ska ta och prata med Amanda en stund så att vi kan planera vårat stora arbete som vi just nu har i foto. Man borde ju tycka att det ska vara kul med tanke på att det är den inriktningen jag har valt, men just nu känner jag mig bara förvirrad.. Hoppas dock att det blir ett bra slutresultat ändå.
 
Gofika i skolan tidigare idag till filmen ''Marie Antoinette''

  0 kommentarer på "Tisdag"


Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

ELISA FRÖJD



17 år gammal. Bosatt på en ö på västkusten vid namn Orust. Trivs bra med en kamera i handen och är just nu inne på mitt andra år på gymnasiet där jag går media. Älskar djur, te och varma sommardagar. Välkommen hit.



arkiv


· Maj 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februari 2014 · Januari 2014 · December 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013


kategorier


· Allmänt · Fotografi · Inspiration · Om mig · Outfit


länkar


· Blogg med Sofia · Instagram · Tumblr


design







Denna bloggen är personliga yttringar från utgivare av bloggen. Allt bruk av bilder, text eller video från bloggen måste avtalas med bloggens ansvariga utgivare.
Bloggen ligger på
blogg.no och annonser på bloggen säljes av Mediahuset Nettavisen. Ansvarig redaktör för Mediahuset Nettavisen är Gunnar Stavrum.