Oj oj, redan torsdag och jag har inte skrivit på tre-fyra dagar. Förlåt för det men har verkligen inte haft något att skriva! De senaste dagarna har jag bara varit i skolan och sedan tagit det lugnt här hemma, så det har inte hänt något speciellt direkt. Men kan berätta lite om vad jag har gjort iallafall!
I tisdags hade vi en heldag med aktiviteter i skolan och jag, Amanda och Sofia hade volleyboll. Vi gick dit och insåg att vi var de enda i klassen som var där. 3 av ca 21 personer var med och deltog. Våran klass är verkligen duktig och engegerad, haha. Det var iallafall jätteroligt och jag var med hela tiden, men fick dock ett fint blåmärke och utslag på armen efteråt, haha. Inte det roligaste direkt, men men. Har fortfarande kvar märkena + en jäkla träningsvärk i armen och axlarna. 
Efter volleybollen käkade vi sushi och det var verkligen hur gott som helst! Har velat ha det sen typ 1 månad tillbaka så det var verkligen på tiden nu. Sedan bar det av till Amanda en sväng och var där i några timmar innan jag åkte hem igen. 
Igår och idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt som sagt. Fick sluta tidigare idag så kom hem redan vid 3 förut, riktigt skönt! Och imorgon är det äntligen fredag och dagen ska spenderas med Johan, Tim och Tintin. Det blir nog att käka något gott och sedan spela mestadels av kvällen. Ska bli riktigt kul att vara med de igen, det var så längesen sist!
Sitter i skype just nu och har gjort i stort sett hela kvällen, och om en stund blir det nog sängen för min del. Börjar inte förrän tjugo i 10 imorgon så det känns skönt, och äntligen kommer det bli fredag igen!
 
 

  0 kommentarer på "Veckan som gått"


Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

ELISA FRÖJD



17 år gammal. Bosatt på en ö på västkusten vid namn Orust. Trivs bra med en kamera i handen och är just nu inne på mitt andra år på gymnasiet där jag går media. Älskar djur, te och varma sommardagar. Välkommen hit.



arkiv


· Maj 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februari 2014 · Januari 2014 · December 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013


kategorier


· Allmänt · Fotografi · Inspiration · Om mig · Outfit


länkar


· Blogg med Sofia · Instagram · Tumblr


design







Denna bloggen är personliga yttringar från utgivare av bloggen. Allt bruk av bilder, text eller video från bloggen måste avtalas med bloggens ansvariga utgivare.
Bloggen ligger på
blogg.no och annonser på bloggen säljes av Mediahuset Nettavisen. Ansvarig redaktör för Mediahuset Nettavisen är Gunnar Stavrum.