..och återigen så regnar det.. Hade tänkt att gå ut med vovven om en stund, men vädret lockar inte det minsta.. Hoppas på att det blir bättre till helgen och till nästa vecka. Känner verkligen inte för att gå omkring i världens regn. Det är bara mysigt om man väl är inomhus, eller hur?
Idag skulle jag egentligen åkt iväg för att träffa Amanda och Sofia, men det blir inte så så det blir att vara hemma för min del idag och bara vila. Har ju åkt på en förkyldning igen så tänkte att det kan vara bra att vila upp mig. Är upptagen i princip hela veckan ut sedan så vill gärna vara frisk då. Dock mår jag egentligen hur bra som helst, det är bara min näsa och min hals som inte vill samarbeta med mig just nu, haha, men det ska nog snart gå över! 
 
Bussturen hem igår eftermiddag.

  0 kommentarer på "Skärtorsdag.."


Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

ELISA FRÖJD



17 år gammal. Bosatt på en ö på västkusten vid namn Orust. Trivs bra med en kamera i handen och är just nu inne på mitt andra år på gymnasiet där jag går media. Älskar djur, te och varma sommardagar. Välkommen hit.



arkiv


· Maj 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februari 2014 · Januari 2014 · December 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013


kategorier


· Allmänt · Fotografi · Inspiration · Om mig · Outfit


länkar


· Blogg med Sofia · Instagram · Tumblr


design







Denna bloggen är personliga yttringar från utgivare av bloggen. Allt bruk av bilder, text eller video från bloggen måste avtalas med bloggens ansvariga utgivare.
Bloggen ligger på
blogg.no och annonser på bloggen säljes av Mediahuset Nettavisen. Ansvarig redaktör för Mediahuset Nettavisen är Gunnar Stavrum.