Hej på er! Har precis kommit hem ifrån Uddevalla där jag spenderade gårdagen och förmiddagen idag med Iselin! Det var riktigt längesen som vi gjorde något så det var verkligen kul att vara med varandra igen. Vi möttes upp vid torp vid 3-tiden och åt subway det första vi gjorde och sedan shoppade enda tills det stängde. Det behövdes verkligen många timmar åt att kolla i alla affärer. Innan jag åkte dit så sa jag att jag skulle hitta en ny jacka och det gjorde jag till slut också, underbart! Hittade även en klänning och ett bar byxor, men för att vara snäll mot plånboken så valde jag faktiskt att inte köpa de. Båda plaggen var jättefina och jag tyckte mycket om de, men jag kände det att jag antagligen inte skulle få så stor användning av klänningen för tillfället. Jag kan alltid hitta en likadan eller en liknande och det gäller ju både klänningen och byxorna så det kändes ändå bra att jag gjorde som jag gjorde. 
Efter shoppingen åkte vi in till stan då det var dags för bio där vi såg Captain America 2! Den var riktigt bra så för er som gillar den sortens filmer rekommenderar jag den verkligen. Det är dock bra om ni har sett ettan innan, annars förstår man nog inte så mycket, haha. Bion var klar runt halv 12 ungefär och då bar det raka vägen hem till Iselin där jag sov över tills idag. Om en stund ska jag nog komma igång med att städa lite på mitt rum och kanske även pyssla ihop ett nytt collage till min vägg tänkte jag. Sedan måste jag även skriva på en artikel för det lär jag inte få tillfälle till att göra i resten av veckan. 
Jag hoppas att ni får en fin dag så hörs vi snart igen. Kram!
 

  0 kommentarer på "Shopping & bio med en fin vän!"


Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

ELISA FRÖJD



17 år gammal. Bosatt på en ö på västkusten vid namn Orust. Trivs bra med en kamera i handen och är just nu inne på mitt andra år på gymnasiet där jag går media. Älskar djur, te och varma sommardagar. Välkommen hit.



arkiv


· Maj 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februari 2014 · Januari 2014 · December 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013


kategorier


· Allmänt · Fotografi · Inspiration · Om mig · Outfit


länkar


· Blogg med Sofia · Instagram · Tumblr


design







Denna bloggen är personliga yttringar från utgivare av bloggen. Allt bruk av bilder, text eller video från bloggen måste avtalas med bloggens ansvariga utgivare.
Bloggen ligger på
blogg.no och annonser på bloggen säljes av Mediahuset Nettavisen. Ansvarig redaktör för Mediahuset Nettavisen är Gunnar Stavrum.