Åh, återigen så får jag favoriträtten i magen idag. Om en halvtimme ska jag möta upp mamma och så ska vi gå raka vägen till en sushibar och äta så mycket vi bara orkar. Jag tar nog en 8-bitars tallrik som vanligt och det ska bli så himla gott! Är sugen på det jämt och ständigt och att mamma föreslog det imorse gjorde min dag lite extra bra. Efter det blir det en sväng till torp. Tänkte kolla på en ny jacka och eventuellt en cardigan, men försöker hålla i pengarna någorlunda så får se om jag köper något eller inte. Ska även se om jag hittar något till Sofia som fyller 18 nu på tisdag, wiho!! Så fort vi är klara där så bär det av hemåt och ska inte göra mycket idag förutom att bara ta det lugnt. Går äntligen på lov idag och jag tycker inte det är mer än rätt än att fira in det genom att ta det lugnt, äta god mat och umgås med familjen. Det var riktigt längesen sist och det behövs verkligen. Ha en jättebra fredag! 
 
Det här är mitt inom kort, omnomnom!

  0 kommentarer på "Let's get some sushi!"


Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

ELISA FRÖJD



17 år gammal. Bosatt på en ö på västkusten vid namn Orust. Trivs bra med en kamera i handen och är just nu inne på mitt andra år på gymnasiet där jag går media. Älskar djur, te och varma sommardagar. Välkommen hit.



arkiv


· Maj 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februari 2014 · Januari 2014 · December 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013


kategorier


· Allmänt · Fotografi · Inspiration · Om mig · Outfit


länkar


· Blogg med Sofia · Instagram · Tumblr


design







Denna bloggen är personliga yttringar från utgivare av bloggen. Allt bruk av bilder, text eller video från bloggen måste avtalas med bloggens ansvariga utgivare.
Bloggen ligger på
blogg.no och annonser på bloggen säljes av Mediahuset Nettavisen. Ansvarig redaktör för Mediahuset Nettavisen är Gunnar Stavrum.