Nu var det ett bra tag sedan jag bloggade och det är helt enkelt för att jag verkligen inte har hittat något att skriva om. Det har varit väldigt mycket fokus på skolan med foto den senaste veckan och att blogga om det är inte det mest intressanta. Men men, ska försöka komma igång igen med minst ett inlägg om dagen. 
Var med om en ''intressant'' händelse i tisdags. Snubblade klumpigt nog på mina skor och föll rakt ner på marken, på en stenhård betongplatta. Det resulterade i ordentligt svullna knän och skrapade handleder. Det såg i princip ut som att jag hade två knän på ena benet.. Helt sjukt vad svullet det var. Nu har svullnaden dock gått ner lite men har istället blivit helt blå/röd från knät och enda ner på smalbenet. Klumpig som man är så får jag nästan skylla mig själv att jag inte knöt skosnörena..
Har just nu rast och om en liten stund väntar engelskalektion. Har ingen aning om vad vi ska göra då vi har vikarie, men det får vi se om en stund. Hade tyckt att det hade varit mycket skönare att åka hem istället för att vara här, men så blir det nog inte. Får se om jag kanske tar mig ut en sväng med kameran i eftermiddag nu när jag inte har några läxor för tillfället. Kanske dyker upp något senare på bloggen då isåfall. Kram!
 
Stylist SM i Göteborg som vi i media fotograferade och filmade i fredags förra veckan. Sjukt roligt!

  0 kommentarer på "Längesedan sist.."


Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

ELISA FRÖJD



17 år gammal. Bosatt på en ö på västkusten vid namn Orust. Trivs bra med en kamera i handen och är just nu inne på mitt andra år på gymnasiet där jag går media. Älskar djur, te och varma sommardagar. Välkommen hit.



arkiv


· Maj 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februari 2014 · Januari 2014 · December 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013


kategorier


· Allmänt · Fotografi · Inspiration · Om mig · Outfit


länkar


· Blogg med Sofia · Instagram · Tumblr


design







Denna bloggen är personliga yttringar från utgivare av bloggen. Allt bruk av bilder, text eller video från bloggen måste avtalas med bloggens ansvariga utgivare.
Bloggen ligger på
blogg.no och annonser på bloggen säljes av Mediahuset Nettavisen. Ansvarig redaktör för Mediahuset Nettavisen är Gunnar Stavrum.