Ja.. Har inte direkt en ursäkt till varför mitt bloggande är så dåligt numera. Hittar helt enkelt inte alltid inspiration eller lust till att skriva då jag oftast vill skriva om något intressant, istället för något som detta. Har iallafall gjort mycket det senaste, eller iallafall är det så det känns. Jag har varit med mina fina och underbara vänner, jag har njutit i solen, jag hittade lusten till att fotografera igen, (eller iallafall under några tillfällen) och så mycket mer. Jag har firat påsk med goa och härliga människor, spenderat tid med min familj och som vanligt, varit i skolan som faktiskt har gått oväntat bra för mig det senaste. Har inte alltid orkat jobba, men har fått resultat som jag inte trodde att jag skulle få, vilket känns hur kul som helst! Snart väntar Valborg och ytterligare ledighet ifrån skolan vilket verkligen behövs i mitt fall. Sedan är det inte så många veckor kvar innan skolan slutar och jag faktiskt går ur 2:an på gymnasiet. Herregud, vart har tiden tagit vägen?
 
Var modell för en dag åt Fille. Rätt ovant, men riktigt roligt!

  0 kommentarer på "Det går i perioder"


Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

ELISA FRÖJD



17 år gammal. Bosatt på en ö på västkusten vid namn Orust. Trivs bra med en kamera i handen och är just nu inne på mitt andra år på gymnasiet där jag går media. Älskar djur, te och varma sommardagar. Välkommen hit.



arkiv


· Maj 2014 · April 2014 · Mars 2014 · Februari 2014 · Januari 2014 · December 2013 · November 2013 · Oktober 2013 · September 2013


kategorier


· Allmänt · Fotografi · Inspiration · Om mig · Outfit


länkar


· Blogg med Sofia · Instagram · Tumblr


design







Denna bloggen är personliga yttringar från utgivare av bloggen. Allt bruk av bilder, text eller video från bloggen måste avtalas med bloggens ansvariga utgivare.
Bloggen ligger på
blogg.no och annonser på bloggen säljes av Mediahuset Nettavisen. Ansvarig redaktör för Mediahuset Nettavisen är Gunnar Stavrum.